Faturalı hat iptali

Hat kapatma işlemi için yazılı başvuruya ihtiyaç vardır. Hat sahibinin bayiye giderek hattını kapatmak için yazılı başvuruda bulunması gerekmektedir. Hattını iptal ettirmek isteyen kişiler ayrıca yazılı dilekçesini e-devlet veya faks yoluyla GSM operatörlerine ileterek başvuruda bulunabilir.Jan 25, 2022

Faturalı hat ne zaman iptal olur?

Aktif Süre (184 gün): Son yükleme tarihinizden itibaren, 184 gün süresince hattınız hem arama yapmaya hem de çağrı almaya açık olur. 184 günün sonunda tekrar yükleme yapmamışsanız, hattınız dış aramalara kapatılır ve 92 günlük pasif süre uygulaması başlar.

Vodafone Fatura nasıl iptal edilir?

Faturalı ve faturasız hatlarda konuşma, internet ve SMS paketlerini Vodafone Yanımda Uygulaması'ndan, Online Self Servis'ten, 7000 Sesli Yanıt Servisi'ni ya da *7000#'i arayarak, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri'nden iptal edebilirsiniz.

Turkcell fatura iptal etme nasıl yapılır?

Abonelik İşlemleri Hattınızı iptal ettirmek isterseniz detaylı bilgi için 532 nolu Müşteri Hizmetlerimizi arayabilir veya Turkcell İletişim Merkezlerimize gidebilirsiniz.

Türk Telekom faturalı hat iptali nasıl yapılır?

Hat iptali ile ilgili 444 1 444 numaralı Türk Telekom Müşteri Hizmetlerinden detaylı bilgi alabilirsiniz. Türk Telekom Müşteri Hizmetleri ve Online İşlem Merkezi'nden hat iptali ile ilgili sadece ön başvuruda bulunabilirsiniz.

Faturalı hat borcu ödenmezse ne olur?

Faturanızın son ödeme tarihi geçtiği halde ödenmemesi durumunda hizmetin sunumu giden aramalara kapatılarak kısıtlanabilir ya da gelen ve giden aramalara tamamen kapatılarak durdurulabilir. … Hattın kısıtlanmasına/durdurulmasına neden olan faturalar ödendikten sonra hizmetin sunumuna devam edilir.

Hat iptal olunca ne olur?

İptal edilen hattın numarası üzerindeki haklarınız, operatör tarafından belirlenen süre sonrasında geçersiz olur. Bu süre aşımından sonra aynı numarayı alabilmeniz garanti edilemez. Koşullar operatöre göre farklılık gösterebilir.

Faturalı hattan nasıl çıkabilirim?

Faturalı hattımı faturasız hatta çevirmek istiyorum, ne yapmam gerekir? Şirket yetkiliniz kimlik belgesi ve imza sirküleri ile Türk Telekom mağazalarına başvuru yaparak ya da 4445444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak taleplerini iletebilirler.